Haluatteko kuulla miksi minulla on pitkät hiukset?

Eräänä päivänä heräsin sängyssäni. Päivästä tuntui tulevan muuten aivan normipäivä, mutta satuin huomaamaan erään kummallisen seikan; aluspöksyni olivat tahmeat ja märät. Kysyin isältäni mistä moinen johtuu, en kai minä taas ole ruvennut kastelemaan? Isä kertoi sen olevan spermaa, eli siemennestettä. Sperman housuihin tuleminen kuulemma kuului aikuistumiseen. Mielestäni se oli hieman jännittävää.

Pippelikarvoja minulle oli jo alkanut ilmaantua. Koulussa pili saattoi itsestään nousta "seisomaan". Olin murrosiässä!! Tunsin kiihkeää halua sanoa opettajille rumasti, koska he olivat mielestäni ärsyttäviä. Sitten eräänä päivänä se tapahtui.
Koulussa eräs poika nimeltä Jari, jolla oli aina mustat vaatteet ja mustaksi värjätyt pitkät hiukset, tuli juttelemaan minulle. Hän kysyi haluaisinko olla VAHVA. Ja tottakai minä, murrosikäinen poika, halusin juuri tuota. Jari kertoi minulle pimeyden voimista, jotka olivat saavutettavissa pitkien hiuksien ja rituaalien avulla. Hän pyysi minua perjantaina käymään kylässä.

Sanoin äidille meneväni katsomaan junien suihketta rautatieasemalle, vaikka suuntasin Jarin kotiin. Hänellä oli lattiassa tähti ja kynttilöitä. Sitten hän manasi jollain kielellä ja kynttilät sammui. Minusta tuli Perkeleen Palvoja, eli Satanisti. Ostin Laveyn kirjan, ja ryhdyin kasvattamaan pitkää tukkaa. Seuraavaksi rupesin kokeilemaan huumeita ja imppailin bensaa. Tunsin olevani VAHVA! Menin aina kylille tappelemaan pienenpiä vastaan ja sain välillä vähän kuonoon. Mutta Satanistit eivät pelkää kipua.

Nyt tiiätte miks mulla on pitkä tukka ja miks oon aina niin SYNKKÄ!  kiitos Jarin!